• Start
  • laagste-prijsgarantie

Laagste-prijsgarantie

Wij garanderen de laagste prijs

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat op bestwestern.nl en onze andere Best Western websites altijd onze laagste tarieven te vinden zijn. Als u op internet toch een lager tarief vindt dan op een Best Western website, bieden we u hetzelfde lagere tarief en ontvangt u een Best Western Travel Card waarde van $ 100 (US dollar).


DIT IS WAT U MOET WETEN :

  • Reserveer op bestwestern.nl of bestwestern.com.
  • Vindt u op een andere website een lagere prijs met de dezelfde criteria: hotel, kamertype, aankomst- en vertrekdatum en bezetting (aantal personen per kamer),
    lees dan de algemene voorwaarden.
  • Sla het formulier op (link hieronder) en vul het in.
  • Mail het ingevulde formulier naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
  • Om in behandeling te worden genomen, moet het claimformulier binnen 24 uur na uw reservering via een Best Western website worden ingevuld.
  • Onze medewerkers van de klantenservice zullen uw claim in behandeling nemen en u informeren over hun besluit.

 

LAAGSTE-PRIJSGARANTIE CLAIM FORMULIER (alleen in het Engels)

E-mail uw formulier naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Algemene Voorwaarden Laagste-Prijsgarantie

Het Best Western laagste-prijsgarantie-programma (hierna “programma”):
Als een consument een lagere prijs vindt op internet, exclusief belastingen en toeslagen, dan de tarieven gepubliceerd op bestwestern.nl, bestwestern.com of een website van een andere deelnemende aangesloten organisatie, dan zal Best Western International, Inc. (“hierna Best Western”) hetzelfde concurrerende tarief aanbieden en een Best Western Travel Card® (hierna “Travel Card”) ter waarde van $ 100 (US dollar) verstrekken.

Voor het programma gelden de volgende voorwaarden : 

  • Er moet gereserveerd zijn via bestwestern.nl, bestwestern.com of een website van een andere deelnemende aangesloten organisatie die gekoppeld is aan bestwestern.com. Er kan geen claim worden ingediend zonder een daadwerkelijke boeking. 
  • De consument is verplicht de claim te melden via het online claimformulier op bestwestern.nl, bestwestern.com of een website van een andere deelnemende aangesloten organisatie. 
  • De claim moet binnen vierentwintig (24) uur van de bevestiging van de reservering worden ingediend op bestwestern.nl, bestwestern.com of via een website van een aangesloten organisatie die gekoppeld is aan bestwestern.com. De claim moet zijn voorzien van een geldig reserveringsnummer voor het betreffende verblijf. Een verblijf wordt gedefinieerd als één of meerdere opeenvolgende nachten in hetzelfde Best Western-hotel.
  • Per verblijf is slechts één check-in en één check-out toegestaan. Er wordt voor een verblijf slechts één (1) Travel Card per huishouden per claim uitgekeerd en slechts één (1) Travel Card per huishouden gedurende een periode van dertig (30) dagen (een lager tarief zal wel worden aangeboden ongeacht de limiet op het aantal Travel Cards dat wordt uitgekeerd). 
  • De Travel Card wordt uitgekeerd in de vorm van een virtuele kaart (een e-mailbevestiging of print-out van de website), tenzij een fysieke plastic kaart vereist is. 
  • Reserveringen die achtenveertig (48) uur of korter voor de door het hotel vroegst gepubliceerde check-in tijd van de reservering als claim worden ingediend, kunnen niet in behandeling worden genomen. 
  • Het concurrerende tarief moet gelden voor hetzelfde hotel, dezelfde aankomst- en vertrekdata, hetzelfde aantal nachten, dezelfde valuta, hetzelfde aantal gasten en hetzelfde kamertype. Daarnaast moet het concurrerende tarief via internet openbaar zichtbaar en te boeken zijn op het moment dat de claim in behandeling is bij de Best Western-klantenservice. Een zichtbaar tarief houdt in dat iedereen het tarief op de website kan vinden. Een te boeken tarief houdt in dat het tarief beschikbaar is en online kan worden gereserveerd. 
  • Websites en online lidmaatschappen of programma’s die een wachtwoord of login vereisen om de hoteltarieven en beschikbaarheid te bekijken, komen niet in aanmerking voor het programma. Dit omvat tevens ieder lidmaatschap of programma waarbij lidmaatschap niet automatisch is en 
    • (i) consumenten middels een “opt-in” om toestemming wordt gevraagd om lid te worden,
    • (ii) iedere online of mobiele interface die de leden gebruiken die met een wachtwoord beveiligd is, en
    • (iii) consumenten wordt gevraagd een klantenprofiel in te vullen.
  • Affiniteitstarieven, associatietarieven, zakelijke tarieven, groepstarieven, onderhandelde tarieven, arrangementen (bijv. die waarbij een vlucht, auto enz. is inbegrepen), groothandelstarieven, verborgen tarieven (tarieven die hotelnaam en –locatie verborgen houden tot na de reservering, zoals aangeboden via Priceline.com en Hotwire.com), tarieven met korting en andere promotionele tarieven komen niet in aanmerking voor het programma.
  • Medewerkers van de Best Western-klantenservice bepalen naar eigen goeddunken of een claim al dan niet geldig wordt verklaard. Om geldig te worden verklaard, moet een claim aan alle hier genoemde voorwaarden voldoen.
  • Bij het geldig verklaren van een claim, stuurt de klantenservicemedewerker de consument een e-mail of ander bericht, met daarin het reserveringsbevestigingsnummer, een dossiernummer en het nieuwe tarief dat de consument voor de reservering dient te betalen. Indien een consument binnen achtenveertig (48) uur na het indienen van de claim geen bevestiging ontvangt, dan staat het de consument vrij de Best Western-klantenservice te bellen om de status van de claim te controleren.
  • De Travel Card ter waarde van $ 100 (US dollar) wordt na het einde van het verblijf van de consument gemaild of verstuurd. Een virtuele kaart wordt binnen twee tot drie weken na het einde van het verblijf gemaild. Een plastic kaart wordt binnen vier tot zes weken na het einde van het verblijf verstuurd.
  • In het geval dat de Travel Card ter waarde van $100 (US dollar) in andere valuta dan US dollars wordt besteed, geldt de huidige wisselkoers op het moment van besteding. 
  • Indien de claim een verblijf van meerdere nachten betreft, wordt de totaalprijs van het verblijf vergeleken met de totaalprijs van het concurrerende tarief.
  • Het verschil tussen de op grond van deze voorwaarden vergeleken tarieven moet gelijk zijn aan of groter zijn dan $ 1 (US dollar). 
  • Best Western Rewards-punten of Air Miles worden toegekend op basis van het bedrag dat daadwerkelijk bij het uitchecken is betaald. 
  • Een consument hoeft niet via de concurrerende website te reserveren om aanspraak te kunnen maken op het programma. De consument moet alleen in staat zijn om te bewijzen dat de claim geldig is en dient vervolgens daadwerkelijk in het Best Western-hotel te overnachten. 
  • Als, om welke reden dan ook, in het hotel het lagere tarief niet wordt geaccepteerd, dient de consument de Best Western-klantenservice binnen dertig (30) dagen na het einde van het verblijf te bellen onder vermelding van het dossiernummer van de claim. De klantenservicemedewerker zal vervolgens het uitcheckbewijs opvragen bij het hotel. Na goedkeuring ontvangt de consument alsnog het tariefverschil.
  • Werknemers van Best Western International, Inc en haar dochterondernemingen, werknemers van een Best Western-hotel en familieleden van deze medewerkers die op hetzelfde woonadres als de medewerker wonen, komen niet in aanmerking voor het programma.

Het programma is ongeldig waar het verboden is bij wet. Best Western behoudt zich te allen tijde het recht voor om dit programma zonder voorafgaande kennisgeving aan te passen, te wijzigen, op te schorten of te beëindigen.


Menu [NL]

 Nederlands
Menu