Best Western® Customer Service

Best Western klantenservice

Best Western klantenservice

Best Western wil u de best mogelijke reiservaring bieden. We werken in een sector die gebaseerd is op vertrouwen en gasttevredenheid. Dit kunnen we alleen bereiken door goede communicatie en ervaren ondersteuning. Lees de antwoorden op veelgestelde vragen of bel ons. We staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar.

Wilt u telefonisch reserveren of heeft u vragen of opmerkingen over uw verblijf?
Bel dan kosteloos ons Best Western reserveringskantoor via: 0800 - 022 14 55 (alleen vanuit Nederland). 


Belt u vanuit een ander land dan Nederland? Kijk dan in het overzicht met wereldwijde telefoonnummers voor het juiste telefoonnummer.

 

Om u beter te helpen uw vraag aan de juiste afdeling te richten, gelieve een keuze te maken uit de onderstaande keuzemogelijkheden.

 

Reserveringskantoren over de hele wereld


Wilt u reserveren of om assistentie vragen maar belt u vanuit

een ander land dan Nederland? Bekijk dan dit overzicht

met wereldwijde telefoonnummers voor het juiste nummer:

TELEFOONNUMMERS BEKIJKEN

Best Western Rewards


Ik heb vragen over mijn Best Western Rewards account.

Rewards-leden krijgen VIP-ondersteuning en
hebben een eigen telefoonnummer.

NEEM CONTACT OP

Wilt u reserveren of om assistentie vragen maar belt u vanuit

een ander land dan Nederland? Bekijk dan dit overzicht

met wereldwijde telefoonnummers voor het juiste nummer:

TELEFOONNUMMERS BEKIJKEN

Uw wachtwoord vergeten? Klik op de onderstaande link om
uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

WACHTWOORD OPNIEUW INSTELLEN

Ontbreken er punten op uw Rewards account?
Wij kunnen u helpen!

REPORT MISSING POINTS

Heeft u een vraag?
Lees de antwoorden op de veelgestelde vragen.

LEES DE VEELGESTELDE VRAGEN

Algemene voorwaarden van het
Best Western Rewards®-programma.

LEES MEER

Customer Service


Neem rechtstreeks contact op met uw hotel voor vragen over facturering of ontvangstbewijzen. Voor de veiligheid van onze gasten zijn creditcard- en factuurgegevens alleen toegankelijk voor uw hotel. Zoek naar contactinformatie over uw hotel.

Wilt u reserveren of om assistentie vragen maar belt u vanuit

een ander land dan Nederland? Bekijk dan dit overzicht

met wereldwijde telefoonnummers voor het juiste nummer:

TELEFOONNUMMERS BEKIJKEN

ALGEMENE VOORWAARDEN

Best Western Rewards® Dubbele Punten Promotie België & Nederland ("Promotie") 

Voorwaarden en bepalingen 

Best Western Rewards leden ("BWR®") ("Lid(en)") die: (a) zich inschrijven voor de Promotie (ofwel op bestwestern.nl/dubbelepunten, bestwestern.be/dubbelepunten of zoals anderszins is toegestaan (bijvoorbeeld aan de balie van een Best Western® hotelmerk in België en Nederland; (b) een in aanmerking komend verblijf* voltooien tussen 16 maart en 31 mei 2020 ("Promotieperiode") in een Best Western hotelmerk in België of Nederland; zullen dubbele BWR-bonuspunten ("Award") verdienen voor de eerste drie voltooide in aanmerking komende verblijven tijdens de Promotieperiode.  

Er is een limiet van drie (3) Awards die elk Lid kan verdienen tijdens de Promotieperiode.  Promotie inschrijving en BWR inschrijving / lidmaatschap vereist voor het eerste in aanmerking komende verblijf. In aanmerking komende verblijven die zijn voltooid voorafgaand aan de Promotie-inschrijving en BWR-inschrijving/lidmaatschap tellen niet mee voor het voldoen aan de Promotie-eisen. De inschrijving voor het BWR kan bijvoorbeeld worden voltooid door een bezoek aan bestwesternrewards.com, bestwestern.nl/rewards of bestwestern.be/rewards.   

Promotie is niet geldig met enige andere aanbieding, promotie of korting.  Er zijn geen uitbreidingen of vervangingen beschikbaar.  Promotie is niet overdraagbaar. Promotie is onderhevig aan annulering of wijziging zonder kennisgeving. Alle BWR programmaregels zijn van toepassing. Bezoek bestwesternrewards.com, bestwestern.nl of bestwestern.be voor de volledige programmavoorwaarden. Houd rekening met 14 dagen verwerkingstijd na het in aanmerking komende verblijf. 

Leden die overal ter wereld wonen komen in aanmerking bij verblijven in een Best Western-hotel in België en Nederland.    

*Een "in aanmerking komend verblijf" in het kader van deze Promotie wordt gedefinieerd als elk verblijf van één of meer opeenvolgende nachten in hetzelfde hotel van het Best Western-merk in België en Nederland, tegen een tarief dat in aanmerking komt voor het verdienen van punten of beloningen voor een luchtvaartmaatschappij/partner, met uitzondering van een verblijf geboekt via een online reisbureau, een verblijf geboekt via een touroperator, of een verblijf geboekt tegen een speciaal gereduceerd tarief (zie de BWR-programmaregels voor meer informatie over de criteria om in aanmerking te komen op www.bestwesternrewards.com).  Slechts één (1) check-in/check-out toegestaan per in aanmerking komend verblijf. Gekwalificeerde verblijven die plaatsvinden tijdens de Promotieperiode, maar die een check-in datum hebben die de laatste dag van de Promotieperiode overlapt, worden meegeteld voor de Promotie. 

Elk Best Western®-hotelmerk is in onafhankelijk eigendom en wordt zelfstandig beheerd. Best Western en de Best Western hotelmerken zijn dienstmerken of geregistreerde dienstmerken van Best Western International, Inc. ©2020 Best Western International, Inc. Alle rechten voorbehouden.

KANTOOR BELGIË EN NEDERLAND


Best Western Hotels & Resorts, België en Nederland 
Antareslaan 11
NL - 2132 JE Hoofddorp 

 

Menu [NL]

 Nederlands
Menu