• Verras moeder met een Travel Card op Moederdag.

    MOEDERDAG

    Koop een Travel Card van € 100 en krijg een Travel Card van € 20 cadeau*
    *Tijdelijke aanbieding, bekijk de voorwaarden hieronder.

  • Travel Card

    Een fantastisch geschenk,
    zowel persoonlijk als zakelijk.

    Bestel nu

  • Travel Card

    Geldig bij ruim 4.000 hotels,
    wereldwijd!

    Bestel nu

  • Travel Card

    Onbeperkt geldig,
    voor elk gewenst bedrag vanaf €25.

    Bestel nu

  • Travel Card

    DIRECT een cadeau nodig?
    Bestel een e-gift en ontvang deze in uw mailbox.

    Bestel nu

  • Travel Card

    Een speciaal cadeau voor uw zakelijke relatie of medewerker.

    Bestel nu

Geef een mooie herinnering cadeau.  
Bijzonder om te geven, fantastisch om te krijgen!

Met reizen doe je geweldige herinneringen op, die je nooit meer vergeet. Of het nu een weekend dichtbij huis is of een vakantie naar een verre bestemming. 

  • De cadeaukaart is onbeperkt geldig en te besteden bij alle (ruim 4.000!) Best Western Hotels & Resorts locaties wereldwijd.

  • Bestel de cadeaukaart online en laat deze verpakken als een mooi geschenk.

  • Heeft u direct een verrassing nodigBestel dan een e-gift. U ontvangt deze direct in uw e-mailbox. Even uitprinten en klaar om te geven! 

  • Te gebruiken voor zowel hotelovernachtingen als restaurantbezoek. 

  • De levertijd bedraagt 1-3werkdagen in NederlandBestellingen van fysieke kaarten worden van maandag t/m vrijdag verwerkt. Op zondag en maandag worden de bestellingen niet bezorgd.

  • Grote zakelijke bestelling of op rekening bestellen? Neem contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 023 303 06 00. Wij doen u graag een passend voorstel.

Cadeaukaart in cadeaubox


  • Verschillende designs verkrijgbaar.
  • Voor elk gewenst bedrag vanaf €25. 
  • Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden! 
  • De levertijd binnen Nederland is uiterlijk 3 werkdagen.

Digitale cadeaukaart (e-gift)


  • Direct een cadeau nodig?
    Bestel een e-gift en ontvang deze direct in uw mailbox.
  • Voor elk gewenst bedrag vanaf €25.
  • Verschillende designs verkrijgbaar.

Promobanner

 

Natuurlijk Nederland!


30 hotels verspreid door heel Nederland. Geweldig gelegen middenin een mooie stad met parken en natuurgebieden in de buurt of landelijk gelegen.

4.000 hotels wereldwijd


De Travel Card cadeaukaart is, naast in Nederland, bij ruim 4.000 Best Western Hotels & Resorts wereldwijd te gebruiken.  

Saldo checken?

U kunt dit zelf snel en eenvoudig online het saldo van uw Travel Card checken.

Check saldo 

Een cadeau voor uw medewerkers of zakenrelaties?

Met de Travel Card cadeaukaart geeft u uw medewerkers, collega of zakenrelatie een ontspannende en unieke belevenis cadeau. U kunt de cadeaukaart in grote hoeveelheden bestellen en wij kunnen deze voor u personaliseren door middel van een unieke verpakking en een persoonlijke boodschap zoals u dat wilt. Wij doen u graag een passend voorstel.
Ook in het geval u geen credit card heeft om de cadeaukaart online te bestellen, vragen wij u contact met ons op te nemenWij kunnen u een factuur sturen. Zodra het bedrag aan ons is overgemaakt sturen wij de cadeaukaart naar u toe.

E-mail
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Telefoonnummer
023 303 06 00

Veelgestelde vragen

Wat is de Best Western Travel Card®?
De Best Western Travel Card ("Travel Card") is een prepaid cadeaukaart die online kan worden gekocht en herladen in USD, CAD, EUR of GBP, of kan worden gekocht of herladen in deelnemende Best Western hotels wereldwijd in de lokale valuta van de regio. Een Travel Card kan worden gebruikt om te betalen voor verblijfskosten in Best Western® hotels (d.w.z. kosten voor overnachting en toepasselijke belastingen). De aanvaarding van Travel Cards voor andere diensten dan logies wordt bepaald door het individuele hotel. 

Met wie kan ik contact opnemen voor de klantenservice van de Travel Card?
Vanuit Nederland en België belt u met +31 (0)23 303 06 00 of per e-mail marketing.nlbe@bwhhotelgroup.com.

Vanuit overige landen:
Bel 1 (800) 962-4935, of stuur een e-mail naar support@givex.com
Australië: 1300 116 425
China: +86 400 678 5003
Europa: +44 (0)20 7107 0033
Hong Kong: +852 2905 6903
Nieuw-Zeeland: 0800523699
Brazilië: 0800 892 0281 
Singapore: +800 852 3138

Waar kan ik de algemene voorwaarden van de Travel Card vinden?
De algemene voorwaarden vindt u op deze pagina en op travelcard.bestwestern.com

Welke valuta's kunnen op de Travel Card worden geladen?
Travel Cards kunnen online worden gekocht of opgeladen op travelcard.bestwestern.com in de valuta's USD, CAD, EUR of GBP, of gekocht of opgeladen worden in deelnemende Best Western hotels wereldwijd in de lokale valuta van de regio.

Kan ik de Travel Card inwisselen met een andere valuta dan de lokale valuta?
Ja. U kunt de Travel Card wereldwijd inwisselen in alle hotels van het Best Western-merk. Het maakt niet uit welke valuta op de kaart is geladen. Het ingewisselde bedrag wordt automatisch omgerekend naar de lokale valuta.

Wie kan de Travel Card gebruiken?
Iedereen. De Travel Card kan worden aangeschaft voor persoonlijk gebruik, bedrijfsreizen of incentives voor werknemers. Het is een ideaal cadeau voor familie of vrienden voor speciale gelegenheden. De Travel Card is niet gepersonaliseerd.

Zijn Travel Cards overdraagbaar?
Ja. Eenmaal gekocht, kunnen de Travel Cards aan iedereen worden gegeven en door iedereen worden gebruikt, afhankelijk van de geldende wetten en het beleid van elk hotel (bijv. leeftijdsgrenzen)

Verlopen Travel Cards?
Travel Cards die tegen betaling van de nominale waarde van de Travel Card worden uitgegeven, vervallen niet. Travel Cards als promotie- of loyaliteitsprijzen of voor andere promotionele doeleinden kunnen een vervaldatum hebben.

Waar kan de Travel Card worden gebruikt?
De Travel Card kan gebruikt worden in elk Best Western hotel wereldwijd voor hotelkosten (d.w.z. kosten voor overnachtingen en toepasselijke belastingen). Het hotel bepaalt of de Travel Card voor andere diensten dan logieskosten wordt geaccepteerd.

Hoe gebruikt iemand de Travel Card?
Bij het inchecken toont een gast gewoon de Travel Card, een persoonlijke creditcard of een andere vorm van betalingsgarantie, en een geldig legitimatiebewijs. De totale kosten worden verminderd met het bedrag dat beschikbaar is op de Travel Card.

Kunnen er Best Western Rewards®-punten of airline rewards worden verdiend voor verblijven die met een Travel Card zijn gekocht?
Ja, leden van Best Western Rewards kunnen punten of airline rewards verdienen voor gekwalificeerde verblijven met de Travel Card.

Kan de Travel Card worden gebruikt als een vorm van reserveringsgarantie?
Nee. De Travel Card mag niet worden gebruikt als een vorm van reserveringsgarantie. Er is een creditcard nodig om een kamer te garanderen en de annulerings- en no-showvoorwaarden van het hotel zijn van toepassing.

Zijn reserveringen vooraf noodzakelijk?
Vooraf reserveren is niet nodig.

Hoe hou ik het saldo van mijn Travel Card bij?
Om het saldo op uw Travel Card te controleren, gaat u naar travelcard.bestwestern.com of belt u 1-800-962-4935 of per regio: 
Australië: 1300 116 425
China: +86 400 678 5003
Europa: +44 (0)20 7107 0033
Hong Kong: +852 2905 6903
Nieuw-Zeeland: 0800523699
Brazilië: 0800 892 0281 
Singapore: +800 852 3138

Is de Travel Card herlaadbaar?
Ja. De Travel Card is een oplaadbare cadeaukaart.

Waar kan ik mijn Travel Card opladen?
Travel Cards kunnen worden opgeladen in deelnemende Best Western-hotels wereldwijd, online op travelcard.bestwestern.com en via deelnemende Travel Professionals.

Kan een gast het verschil bijbetalen als hij of zij niet genoeg waarde meer heeft op de Travel Card?
Ja. Als de totale aankoopkosten hoger zijn dan het bedrag van de Travel Card, kan het verschil worden betaald met andere betaalmiddelen, zoals een creditcard.

Wat gebeurt er als een Travel Card verloren, gestolen of vernietigd wordt?
Travel Cards hebben geen waarde totdat ze geactiveerd zijn. Travel Cards kunnen niet worden teruggegeven, gerestitueerd of ingewisseld voor geld, en kunnen niet worden doorverkocht of overgedragen voor waarde, behalve voor zover wettelijk verplicht. Verloren, gestolen of beschadigde Travel Cards worden niet geannuleerd of vervangen zonder kaartnummer en bewijs van aankoop. Onwettige doorverkoop of poging tot doorverkoop is reden voor inbeslagneming en annulering zonder vergoeding.

Hoe kan iemand een Travel Card kopen?
Travel Cards kunnen worden gekocht bij deelnemende Best Western hotels wereldwijd, online op travelcard.bestwestern.com en via deelnemende Travel Professionals. 

Hoe hou ik het saldo van mijn Travel Card bij?
Om het saldo op uw Travel Card te controleren, gaat u naar https://wwws-usa2.givex.com/cws4.0/bwieur/check-balance/ of belt u 1-800-962-4935 of per regio:
Australië: 1300 116 425
China: +86 400 678 5003
Europa: +44 (0)20 7107 0033
Hong Kong: +852 2905 6903
Nieuw-Zeeland: 0800523699
Brazilië: 0800 892 0281
Singapore: +800 852 3138

Hoe wordt de Travel Card geleverd?
Travel Cards kunnen worden verzonden per e-mail (1-3 werkdagen vertraging), post of koeriersdienst.

Worden er verzend- en administratiekosten in rekening gebracht?
Ja, de verzend- en administratiekosten zijn afhankelijk van de verzendvoorkeur.

Ik heb het verkeerde ontwerp gekozen voor de Travel Card die ik heb gekocht. Kan ik het ontwerp veranderen?
Nee, helaas is het niet mogelijk om het gekozen ontwerp na de aankoop te wijzigen.

Verstuurt u ook naar postbussen?
Ja, Travel Card kan naar postbussen worden verzonden.

Ik had problemen met het aankoopproces, waar kan ik hulp krijgen?
Bel 1 (800) 962-4935, of e-mail support@givex.com
Australië: 1300 116 425
China: +86 400 678 5003
Europa: +44 (0)20 7107 0033
Hong Kong: +852 2905 6903
Nieuw-Zeeland: 0800523699
Brazilië: 0800 892 0281 
Singapore: +800 852 3138

 


Algemene Voorwaarden - Travel Card :

Algemene voorwaarden

  • Naar de Best Western Travel Card® wordt hierin verwezen als de "Travel Card" of gezamenlijk als "Travel Cards".
  • Travel Cards zijn kaarten met opgeslagen waarde en bevatten valuta.
  • Travel Cards worden uitgegeven in de vorm van een fysieke plastic kaart, elektronische kaart, of in sommige omstandigheden en op sommige locaties, digitaal afdrukbaar formaat.
  • Gasten moeten de plastic, elektronische of digitaal afdrukbare vorm van de Travel Card in hun bezit hebben om de waarde van de kaart te ontvangen.
  • Travel Cards die tegen betaling van de nominale waarde van de Travel Card worden verstrekt, hebben geen vervaldatum.
  • In beperkte gevallen kunnen Travel Cards die als promotionele prijzen of anderszins voor promotionele doeleinden worden verstrekt, een vervaldatum bevatten.
  • Travel Cards hebben geen waarde totdat ze geactiveerd zijn. Travel Cards kunnen niet worden teruggegeven, gerestitueerd of ingewisseld voor geld, en kunnen niet worden doorverkocht of overgedragen voor waarde, behalve voor zover de wet dit vereist. Verloren, gestolen of beschadigde Travel Cards worden niet geannuleerd of vervangen zonder kaartnummer en bewijs van aankoop. Onwettige doorverkoop of poging tot doorverkoop is reden voor inbeslagname en annulering zonder compensatie.
  • Behalve waar dit bij wet verboden is, behoudt Best Western® zich het recht voor om Travel Cards die per ongeluk in een onjuiste coupure zijn uitgegeven of die direct of indirect zijn uitgegeven of verkregen in verband met frauduleuze handelingen of in verband met schending van deze algemene voorwaarden, te weigeren, te deactiveren, te annuleren, af te wijzen of voor herziening in te houden.
  • Travel Cards die gekocht of geruild zijn bij andere bronnen dan erkende Best Western-verkopers ('niet-erkende verkopers') zijn niet geldig of inwisselbaar. Best Western is niet verantwoordelijk voor het honoreren van een Travel Card die gekocht is bij een niet-gelicentieerde verkoper. Travel Cards mogen op straffe van de wet niet worden doorverkocht door een verkoper of individu zonder licentie. Indien de Travel Card is aangeschaft bij een "niet-gelicentieerde verkoper", behoudt Best Western zich het recht voor om te weigeren aanvullende kaartinformatie te verstrekken. Neem contact op met Best Western op 1 (877) 227-3288 voor een lijst van Best Western-erkende verkopers voordat u tot aankoop overgaat.
  • Om u tegen fraude te beschermen, raden wij consumenten aan geen Travel Cards te kopen van "verkopers zonder vergunning".
  • Een persoon of entiteit mag niet meer dan .000 aan Travel Cards kopen in een periode van 24 uur.
  • Travel Cards kunnen niet worden gebruikt voor vooruitbetaalde reserveringen.

Travel Card

  • Travel Cards kunnen worden gekocht in deelnemende Best Western hotels wereldwijd, online op travelcard.bestwestern.com en via deelnemende reisorganisaties. Travel Cards kunnen worden gebruikt voor overnachtingskosten in Best Western hotels (d.w.z. kosten voor een overnachting en toepasselijke belastingen). De aanvaarding van de Travel Card voor andere diensten dan hotelovernachtingen wordt bepaald door het individuele hotel.
  • Travel Cards kunnen online gekocht of herladen worden op travelcard.bestwestern.com in USD, CAD, EUR of GBP valuta, of gekocht of herladen worden in deelnemende Best Western hotels wereldwijd in de lokale valuta van de regio.
  • De koper is verantwoordelijk voor het verstrekken van een correct postadres en e-mailadres. Best Western is niet verantwoordelijk voor levering van een Travel Card aan een onjuist maar bezorgbaar adres of een niet-bestaand adres dat door de koper is opgegeven.
  • Er is een vertraging van 1-3 werkdagen bij de levering van een elektronische Travel Card.

Aankoop van een Travel Card via travelcard.bestwestern.com

  • Indien een koper een creditcard (bijv. American Express, MasterCard, etc.) gebruikt voor de aankoop van een Travel Card in een andere valuta dan USD, moet deze valuta worden omgerekend naar USD en kunnen er wisselkosten in rekening worden gebracht. De kosten zijn afhankelijk van de geldende wisselkoersen. Neem contact op met uw creditcardaanbieder voor meer informatie.
  • Vergoedingen voor internationale creditcardtransacties kunnen afhankelijk zijn van de diensten die door de lokale bank van de koper worden aangeboden. Raadpleeg uw creditcardaanbieder voor specifieke informatie over van toepassing zijnde internationale kosten.

Gebruik van de Travel Card in een Best Western hotelmerk

  • Op het moment van inchecken moeten gasten hun Travel Card en een persoonlijke creditcard of andere vorm van betalingsgarantie tonen.
  • Best Western behoudt zich het recht voor om vooraf een vorm van borg te vragen voor uitgaven die niet door de Travel Card worden gedekt. Travel Cards kunnen niet worden gebruikt als een vorm van aanbetaling vooraf of als garantie voor kamerreserveringen.
  • De beschikbare waarde op de kaart zal worden verminderd met de totale kosten. Het is de verantwoordelijkheid van de kaarthouder om de waarde van zijn Travel Card bij te houden. Het saldo van de Travel Card kan online worden gevolgd op travelcard.bestwestern.com. Het saldo kan ook worden gecontroleerd door te bellen met de Travel Card-klantenservice (zie onderstaande contactgegevens).

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Gebruik van de Travel Card in een hotel van het Best Western-merk

  • Op het moment van inchecken moeten gasten hun Travel Card en een persoonlijke creditcard of andere vorm van betalingsgarantie tonen.
  • Best Western behoudt zich het recht voor om vooraf een vorm van borg te vragen voor uitgaven die niet door de Travel Card worden gedekt. Travel Cards kunnen niet worden gebruikt als een vorm van aanbetaling vooraf of als garantie voor kamerreserveringen.
  • De beschikbare waarde op de kaart zal worden verminderd met de totale kosten. Het is de verantwoordelijkheid van de kaarthouder om de waarde van zijn Travel Card bij te houden. Het saldo van de Travel Card kan online worden gevolgd op travelcard.bestwestern.com. Het saldo kan ook worden gecontroleerd door te bellen met de Travel Card-klantenservice (zie onderstaande contactgegevens).

Contactgegevens
Bel 1 (800) 962-4935, of e-mail support@givex.com
Australië: 1300 116 425
China: +86 400 678 5003
Europa: +44 (0)20 7107 0033
Hong Kong: +852 2905 6903
Nieuw-Zeeland: 0800523699
Brazilië: 0800 892 0281 
Singapore: +800 852 3138

Best Western Travel Cards die wereldwijd worden besteld, worden uitgegeven in Arizona, USA. De wetten van de staat Arizona, VS, zijn van toepassing op alle voorwaarden van de Best Western Travel Cards die in Arizona, VS, worden uitgegeven. Op elke Travel Card zijn de algemene voorwaarden van toepassing zoals gepubliceerd op travelcard.bestwestern.com. De voorwaarden kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Voorwaarden zijn ongeldig waar wettelijk verboden. © 2021 Best Western International, Inc. Alle rechten voorbehouden.


Algemene Voorwaarden - Promotie: Bonus Travel Card

Buy One, Get One Promotie

Voor elke €100 aan gekochte Travel Cards ontvangt de koper (1) €20 bonus Travel Card. De bonuskaart(en) zal per e-mail naar de koper worden verzonden. Er is een limiet van €500 aan Travel Cards die per klant kunnen worden gekocht tijdens deze Promotie. 

Geldig voor aankopen vanaf 12:00 uur MST op 1 juni 2020.

Geldig op standaard en e-gift card aankopen. Bonuskaarten vervallen op 30 juni 2021. 

Dit is alleen een online promotie. Andere beperkingen kunnen van toepassing zijn. Aanbieding niet geldig in combinatie met andere promoties of kortingen. Bonus Travel Card wordt apart van de gekochte Travel Card via e-mail verzonden. Aanbieding kan zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd en/of geannuleerd. Voor Travel Cards gelden de voorwaarden en bepalingen op travelcard.bestwestern.com. 

© 2021 Best Western International, Inc. Alle rechten voorbehouden. 

 

Menu [NL]

 Nederlands
Menu