we care clean logo

Onze belofte voor een veilig en gezond verblijf.

 We Care Clean Logo

Gestroomlijnde Check-In / Check-Out

 

We Care Clean

Verbeterde reinigingsprotocollen 

 We Care Clean

Verminder mogelijkheden tot kruisbesmetting

 

We Care Clean Logo

Persoonlijke beschermingsmiddelen

 

1,5 meter samenleving. Een begrip wat sinds kort onderdeel is van ons dagelijkse leven. Veel van onze hotels zijn (weer) geopend of openen binnenkort en zijn aangepast zodat ze voldoen aan de richtlijnen van de World Health Organization (WHO) en het RIVM. Hierdoor kunt u genieten van een veilig en zorgeloos verblijf inclusief bezoek aan onze restaurants, bars en terrassen.

Nu de wereld geleidelijk aan weer opengaat, zijn we verheugd om onze gasten weer in onze hotels en restaurants te kunnen verwelkomen en tegelijkertijd aan uw gezondheids- en welzijnsnormen te voldoen. Wanneer u klaar bent om weer te reizen of een weekendje weg te gaan, begrijpen we dat u een verhoogd bewustzijn en verwachting heeft van veiligheid, schoonmaak en netheid als het gaat om uw keuze van een accommodatie.

Al bijna 75 jaar is Best Western® Hotels & Resorts een marktleider in het leveren van schone, goed onderhouden accommodaties. In 2012 zijn we het eerste hotelmerk dat een hoge kwaliteitsstandaard van schoonmaak heeft bereikt met de uitrol van ons I Care Clean programma. Bij de uitbraak van de COVID-19 pandemie behoorden we tot de eerste in de branche die standaarden en best practices uitrolden om ons schoonmaakprotocol te verbeteren. Nu, als onderdeel van onze voortdurende inzet om u en onze medewerkers veilig en gezond te houden in deze uitdagende tijden, hebben we deze toonaangevende schoonmaakstandaarden uitgebreid met de lancering van het nieuwe We Care Clean-programma.

Gebaseerd op de richtlijnen van de World Health Organization (WHO) en het RIVM richt het We Care Clean programma zich op alles, van de reinheid van hotelkamers en gemeenschappelijke ruimte, tot gestroomlijnde processen die het contact tussen gasten en medewerkers minimaliseren, terwijl de gastvrijheid die u verwacht van een hotel van Best Western Hotels & Resorts behouden blijft.


Wanneer u bij ons verblijft, zullen er enkele veranderingen zijn die duidelijk zichtbaar zijn, zoals de installatie van vloerstickers waarmee de afstand wordt aangegeven en het plaatsen van handdesinfectiezuilen; terwijl er ook andere aanpassingen zijn, die achter de schermen plaatsvinden, zoals de verhoogde en uitgebreide schoonmaakprotocollen. Het We Care Clean programma richt zich op vijf belangrijke gebieden in onze hotels:

 

1. Receptie en Lobby

  • Nieuwe protocollen minimaliseren het contact van onze gasten met onze medewerkers door een gestroomlijnd in- en uitcheck proces.
  • Er worden sociale maatregelen genomen om afstand te nemen, daarvoor worden duidelijke borden op een prominente plek geplaatst en alle lobbybrochures, -tijdschriften en -kranten zullen worden verwijderd.
  • Er zullen verbeterde ontsmettingsprocedures worden ingevoerd bij de receptie, in de lobby en bij de contactpunten in het hele hotel, waarbij de ontsmetting regelmatig zal plaatsvinden.
  • Desinfectiestations of -doekjes zullen in alle hotels beschikbaar zijn.

 

2. Hotelkamers en huishouding

  • Verbeterde en grondige schoonmaakprotocollen zullen worden geïmplementeerd in de hotelkamers. Hotelkamers worden 24 tot 72 uur na check-out niet betreden, waarbij de kamer, het linnengoed en alle aanrakingspunten, bijvoorbeeld kranen, deurgrepen, lichtschakelaars, thermostaten, klokken en hangers worden gereinigd met chemicaliën die gericht zijn op het doden van COVID-19.
  • Onnodige zaken worden uit de kamers verwijderd, zoals sierkussens, bedlopers, papieren notitieboekjes en pennen.
  • Voor de veiligheid en het welzijn van de gasten en de werknemers zal de dagelijkse schoonmaak niet meer automatisch, maar alleen nog op verzoek worden uitgevoerd.

 

3. Tijdelijk ontbijtaanbod

Voor onze hotels is het bieden van een kwalitatief ontbijt heel belangrijk. Wij zijn genoodzaakt ons ontbijtaanbod aan te passen om prioriteit te geven aan uw gezondheid en veiligheid. Dit houdt in:

  • Dat het ontbijtaanbod voldoet aan de lokale regelgeving, met waar nodig gesloten ontbijtruimtes als we 1,5 meter afstand niet kunnen garanderen.
  • Verbeterde 'Grab & Go'-aanbiedingen, waarbij de gasten worden voorzien van voorverpakte voedsel- en drankmogelijkheden. In diverse hotels wordt het ontbijt, net als de lunch en het diner als roomservice aangeboden.
  • Hotels kunnen ervoor kiezen om een "geserveerd" of voorverpakt ontbijt te bieden om het contact van de gasten met voedsel, dranken en oppervlakten, en kruisbesmetting tot een minimum te beperken. 

 

4. Vergaderzalen, zwembaden en overige openbare ruimtes

  • Wanneer ze geopend mogen worden, worden openbare voorzieningen zoals fitnesscentra, zwembaden en vergaderzalen volgens een nauwkeurig gecontroleerd schema met desinfecterende chemicaliën gereinigd. Elke avond kunnen deze ruimtes ook worden gereinigd met behulp van elektrostatische verneveling, ozongeneratoren of ultraviolette apparaten.
  • Voor gasten en medewerkers worden in alle openbare ruimtes handreinigers of doekjes ter beschikking gesteld.

 

5. Richtlijnen voor onze hotelmedewerkers

  • Hotelmedewerkers zullen strikte richtlijnen volgen, waaronder het gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen en frequente en strenge protocollen voor het wassen van de handen. Het personeel in de huishouding en wasserij zal zowel handschoenen als een masker dragen.
  • Werkplekken van medewerkers worden na elke dienst gereinigd en gedesinfecteerd.
  • Werknemers worden in staat gesteld om thuis te blijven als ze zich ziek en een mogelijke blootstelling aan COVID-19 met het management te communiceren.

 

Menu [NL]

 Nederlands
Menu