STATUS MATCH...NO CATCH®

image of  an exemple room in the hotel

Met onze Status Match No Catch® matchen we uw ELITE status in elk ander hotelloyaliteitsprogramma. Helemaal gratis.

logo of status match

 

Match uw ELITE-status vandaag nog

Begin direct met sparen op eliteniveau met Status Match...No Catch® en zie hoe snel u punten spaart. Om uw Elite status bij een ander hotelketen te matchen vragen wij u om het Status Match...No Catch® formulier (Nederlands, Engels of Frans) in te vullen en ons te voorzien van een bewijs van uw Elite status bij een ander hotelketen. Wij doen de rest. Vragen? E-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel ons GRATIS via 0800-16776.
Voorwaarden.

 

Nog geen lid?

Lid worden is GRATIS!
Met meer hotels op meer locaties heeft u de beste keuze en mogelijkheden. Word lid van misschien wel het meest belonende hotelloyaliteitsprogramma ter wereld.



 

Algemene voorwaarden Status Match

Status Match...No Catch® aanbieding (“Aanbieding”) is beschikbaar voor zowel nieuwe als bestaande Best Western Rewards® leden (“Leden”) indien woonachtig in een van de deelnemende landen, gebieden of regio's en indien Leden hun nieuwe of bestaande Best Western Rewards status willen upgraden naar het elite niveau dat gelijk is, maar niet hoger, dan hun huidige elite niveau in een loyaliteitsprogramma van een andere concurrerende hotelketen (“Concurrerend Loyaliteitsprogramma”). Om de Aanbieding door te voeren, dienen Leden een compleet ingevuld aanmeldformulier dat beschikbaar is via www.bestwestern.be retour te sturen naar Best Western International, Inc. op een van de manieren die staat aangegeven op het formulier. 
Zoals in het aanmeldformulier staat beschreven, dienen leden een bewijs mee te sturen van hun huidige elite niveau van het loyaliteitsprogramma van een concurrende hotelketen. Dat kan een van de volgende items zijn: (i) een kopie van hun huidige elite niveau puntenoverzicht van het concurrerende hotelloyaliteitsprogramma of (ii) een kopie van hun huidige lidmaatschapskaart waarop het elite niveau staat vermeld.
Wanneer Leden vragen hebben over deze Aanbieding, dan kunnen zij contact opnemen met de klantenservice van Best Western International, Inc. via het gratis telefoonnummer 0800 022 14 55 of door een e-mail te sturen naar milcs@bestwestern.com


Best Western International, Inc. bepaald het overeenkomstige Best Western Rewards elite niveau level ten opzichte van het huidige elite niveau van Leden bij het concurrence hotelloyaliteitsprogramma. Dit wordt gebasseerd op basis van het aantal nachten, verblijven en benodigde punten/miles om dit elite niveau te behalen. De Best Western Rewards Elite lidmaatchapsniveaus zijn Gold Elite (na tien (10) nachten, zeven (7) gekwalificeerde verblijven**, of 10.000 Best Western Rewards Punten*** in een (1) kalenderjaar), Platinum Elite (na vijftien (15) nachten, tien (10) gekwalificeerde verblijven, of 15.000 Best Western Rewards Punten in een (1) kalenderjaar), Diamond Elite (na dertig (30) nachten, twintig (20) gekwalificeerde verblijven, of 30.000 Best Western Rewards Punten in een (1) kalenderjaar) en Diamond Select niveau (na vijftig (50) nachten, veertig (40) gekwalificeerde verblijven, of 50.000 Best Western Rewards Punten in een (1) kalenderjaar). Niettegenstaande dat een upgrade naar Diamond Elite Status niet beschikbaar is via deze Aanbieding. Een nieuwe Best Western Rewards lidmaatschapskaart van het nieuwe Elite niveau zal uiterlijk 4-6 weken na de upgrade worden toegestuurd. Alleen het Elite niveau wordt gematched (het puntenaantal van het concurrerence hotelloyaliteitsprogramma wordt niet gematched). Alle Best Western Rewards programmavoorwaarden zijn van toepassing. 
Ga naar www.bestwesternrewards.nl voor de complete programmavoorwaarden en voor meer informatie over de verschillende Best Western Rewards Elite niveaus. Aanbieding kan niet geldig zijn in combinatie met andere aanbiedingen, promoties en kortingen. Aanbieding kan te allen tijde en zonder vooraf te berichten worden aangepast of geannuleerd. 

**An “eligible stay” for the purposes of this Offer is defined as any stay (i.e., one or more consecutive nights at the same Best Western branded hotel) with the exception of a stay booked through an online travel agency, a stay booked through a tour operator, and a stay booked at a special discounted rate (see Best Western Rewards program rules for further information on eligibility criteria). Only one (1) check-in/check-out permitted per eligible stay.

***“Best Western Rewards Points” for the purposes of this Offer is defined as Points that result from eligible stays only but excluding Bonus Points or promotional points (see Best Western Rewards program rules for further information on definitions for these capitalized terms).

 

 

Menu

 Nederlands
Menu