Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

 

Om een reservering te maken, opmerkingen te maken over uw recente verblijf of als u vragen heeft over Best Western Hotels & Resorts, dan kunt u contact met ons opnemen via de Best Western reserveringscentrale. Onze reserveringscentrale is 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar.

Voor vragen over uw Best Western Rewards®-account, inclusief hoe u punten kunt verdienen of inwisselen, bezoekt u het Best Western Rewards® Service Center.

 

Hotelinformatie

 

Waar kan ik de contactgegevens van een specifiek Best Western hotel vinden?

Contactinformatie van de hotels (zoals adres, telefoon- en faxnummers) staat rechtsbovenaan de overzichtspagina van ieder individueel hotel.
Via de zoekfunctionaliteit op de Best Western homepage kunt u het hotel van uw keuze opzoeken.

Waar kan ik een speciaal verzoek voor mijn verblijf doorgeven?

Speciale verzoeken kunt u aangeven wanneer u online uw hotelboeking maakt. Verzoeken voor een extra bed, babybedjes, rookvoorkeur, kamers met tussendeur of dicht bij elkaar, maar ook andere verzoeken kunt u aangeven in het veld 'Speciale Verzoeken' wanneer u uw online boeking maakt. Speciale verzoeken kunnen niet gegarandeerd worden en zullen gehonoreerd worden afhankelijk van de beschikbaarheid bij check-in. Natuurlijk doen onze hotels hun uiterste best uw speciale verzoek te honoreren. Heeft u specifieke behoeften of vragen over u verzoek, neemt u dan rechtstreeks contact op met het betreffende hotel.

Waar kan ik zien of een specifiek Best Western hotel over voorzieningen beschikt voor mindervaliden?

Kijkt u alstublieft naar de informatie op de Best Western hotelpagina op bestwestern.nl voor informatie over de voorzieningen en services.
Indien er geen specifieke informatie staat aangegeven raden wij u aan rechtstreeks contact op te nemen met het hotel van uw keuze.
Het telefoonnummer van de hotels staat aangegeven op de hotelpagina.

Kunnen kinderen kosteloos verblijven bij Best Western hotels?

Het kinderbeleid varieert per hotel. Kijk op de hotelpagina van het specifieke hotel welk beleid voor dat specifieke hotel geldt. Indien er geen informatie staat aangegeven adviseren wij u rechtstreeks contact op te nemen met het hotel. 
In alle Best Western hotels in Noord-Amerika verblijven alle kinderen onder de 12 jaar gratis. In veel familievriendelijke Best Western hotels in Noord-Amerika verblijven kinderen tot 18 jaar zelfs gratis. 

Als ik iets vergeten ben in een hotel, waar kan ik dan terecht?

Voor gevonden voorwerpen, kunt u direct contact opnemen met het betreffende hotel. Hoe sneller u dat na uw verblijf doet, des te groter de kans dat het ook wordt gevonden. Het hotel zal u informeren hoe het aan u geretourneerd kan worden. 

Vragen over reserveren

Binnenkort...

Reservering wijzigen of annuleren

Binnenkort... 

 

Menu [NL]

 Nederlands
Menu