• Vakantie Vieren bij Best Western

Ontvang deze zomer een Travel Card t.w.v. € 15 per nacht

Zin om er lekker tussenuit te gaan? Spaar deze zomer voor minimaal € 15 voordeel op uw volgende verblijf bij Best Western Hotels & Resorts.

Boek via de Best Western website(s) uw overnachting in België of Nederland (of wat dacht u van een leuke roadtrip en doe verschillende hotels aan) en ontvang voor iedere overnachting een Best Western cadeaukaart ter waarde van € 15 (max. 5 cadeaukaarten per lid).

Om in aanmerking te komen dient u Best Western Rewards lid te zijn of u gratis te registreren voor ons BW Rewards spaarprogramma.

Meld u in uw online BW Rewards account aan voor de zomerpromotie en ontvang een cadeaukaart van € 15 per nacht om te gebruiken voor een toekomstig verblijf in Nederland en België.

Deze zomerpromotie is geldig van 17 mei tot 6 september 2021 in alle hotels van Best Western Hotels & Resorts in België en Nederland. De promotionele cadeaukaarten kunnen tot 30 november 2021 worden gebruikt voor toekomstige verblijven in elk hotel van Best Western Hotels & Resorts in België en Nederland.

U komt in aanmerking door hieronder uw e-mailadres of Rewards nummer van uw bestaande Rewards account in te vullen.

Nog geen Rewards account? Dan kunt u zich GRATIS aanmelden.

De Algemene Voorwaarden en Veelgestelde Vragen over deze promotie treft u onderaan deze pagina.


Wij wensen u alvast een onvergetelijk verblijf in het hotel van uw keuze!

Klik hier voor alle hotellocaties in België.
Klik hier voor alle hotellocaties in Nederland.

 

 

Bedankt voor het registreren!

Begin direct met besparen door te boeken

Fout

Het lijkt erop dat u al geregistreerd bent voor deze aanbieding. Als u nog vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via telefoon op 0800 022 14 55 (vanuit NL), 0800 16 776 (vanuit BE) of e-mail op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bent u al lid?

Error - Member Not Found

Nog geen lid?

Word GRATIS lid van Best Western Rewards en u wordt automatisch geregistreerd voor deze exclusieve aanbieding. 

Word nu lid

 

Veelgestelde vragen

Best Western Rewards® Zomerpromotie 2021
17 mei 2021 – 6 september 2021
Veelgestelde Vragen

 

De promotieaanbieding is "Ontvang een 15 EUR** Best Western® Travel Card® ("Cadeaukaart") voor elke overnachting na uw verblijf tussen 17 mei en 6 september 2021." Wat is een "in aanmerking komende overnachting"?

Een "in aanmerking komende overnachting" in het kader van deze promotie wordt gedefinieerd als een nacht in een hotel van Best Western Hotels & Resorts in België of Nederland, tegen een tarief dat in aanmerking komt voor het verdienen van punten of beloningen van een luchtvaartmaatschappij/partner, met uitzondering van een nacht geboekt via een online reisbureau, een nacht geboekt via een touroperator, of een nacht geboekt tegen een speciaal gereduceerd tarief (zie de regels van het Best Western Rewards-programma voor meer informatie over de criteria om in aanmerking te komen). In aanmerking komende overnachtingen kunnen opeenvolgend of afzonderlijk zijn en in hetzelfde Best Western-hotel of in verschillende hotels. In aanmerking komende overnachtingen die plaatsvinden tijdens de Actieperiode moeten op of voor maandag 6 september 2021 voltooid zijn om mee te tellen voor de Actie. In aanmerking komende overnachtingen die plaatsvinden tijdens de Promotieperiode, maar waarvan de incheckdatum het begin van de Promotieperiode overlapt, tellen mee voor de Promotie.

Kan ik de Cadeaukaart t.w.v. € 15 gebruiken voor mijn eerste (huidige) kwalificerende overnachting?

Nee. Best Western Rewards-leden die zich hebben gekwalificeerd voor de promotie en een geldig e-mailadres in hun accountprofiel hebben, ontvangen een virtuele (per e-mail) € 15 Cadeaukaart binnen 1-2 weken NADAT zij de in aanmerking komende overnachting(en) hebben voltooid. Het lid moet een geldig e-mailadres in zijn bestand hebben voor deelname en levering van de prijs. De Cadeaukaart zal beschikbaar zijn voor gebruik op een volgende nacht of verblijf NADAT deze is ontvangen.

Hoe lang duurt het om de € 15 Cadeaukaart te ontvangen nadat ik mijn in aanmerking komende nacht(en) heb voltooid?

Best Western Rewards leden die zich hebben gekwalificeerd voor de promotie en een geldig e-mailadres in hun accountprofiel hebben, ontvangen een virtuele (per e-mail) € 15 Cadeaukaart binnen 1-2 weken nadat zij de kwalificerende nacht(en) hebben doorgebracht. Het lid moet een geldig e-mailadres in zijn bestand hebben voor deelname en levering van de prijs.

Kan de € 15 Cadeaukaart gebruikt worden voor elk verblijf?

Nee. De Cadeaukaart kan alleen gebruikt worden voor verblijven in hotels in België en Nederland en die geboekt zijn via de directe reserveringskanalen van Best Western, waaronder: BestWestern.com, BestWestern.nl, BestWestern.be, rechtstreeks bij het hotel of door contact op te nemen met Reserveringen (vanuit NL: 0800 022 14 55 en BE: 0800 16 776). Cadeaukaarten kunnen niet worden toegepast op vooruitbetaalde reserveringen (non-refundable tarieven).

Moeten Best Western Rewards leden GEREGISTREERD zijn voor deze promotie om in aanmerking te komen voor het verdienen van de € 15 Cadeaukaart(en)?

Ja. Best Western Rewards leden moeten GEREGISTREERD zijn voor de promotie VÓÓR hun eerste in aanmerking komende overnachting toegepast op de promotie om in aanmerking te komen voor de € 15 Cadeaukaart. Best Western Rewards® leden kunnen zich online registreren voor de promotie; door in te loggen op hun Best Western Rewards account profiel en te registreren via hun profiel, of bij de receptie van het hotel.

Hoeveel € 15 Cadeaukaarten kan een Best Western Rewards lid verdienen tijdens de promotie periode?

Elk Best Western Rewards lid kan een maximum van vijf (5) €15 Cadeaukaarten verdienen tijdens de promotieperiode. De promotie is onderhevig aan annulering of wijziging zonder voorafgaande kennisgeving.

Wanneer vervalt de €15 Cadeaukaart?

Op 30 november 2021. Elke €15 Cadeaukaart zal vervallen en moet gebruikt worden in een hotel van Best Western Hotels & Resorts voor 30 november 2021. De vervaldatum wordt vermeld op de geleverde Cadeaukaart.

Wat als ik een geldig e-mailadres heb in mijn Best Western Rewards-accountprofiel, maar ik liever een fysieke plastic €15 Cadeaukaart per post ontvang?

Voor deze actie worden geen fysieke plastic kaarten uitgedeeld.

Het is al meer dan 3 weken geleden, en ik heb mijn gemailde Cadeaukaart nog niet ontvangen.

Soms komt e-mail vast te zitten in uw spamfilter. Controleer of u Best Western hebt toegevoegd aan uw geaccepteerde e-mails. Als u wilt dat wij uw Cadeaukaart opnieuw versturen, neem dan contact op met de Best Western Rewards® Ledenservice op 0800 022 14 55 (vanuit NL) of 0800 16 776 (vanuit BE) of e-mail naar bwr.service@bestwestern.com

Kunnen alle Best Western Rewards-leden deelnemen?

Ja, alle Best Western Rewards leden komen in aanmerking voor deze promotie. De 'in aanmerking komende overnachtingen' kunnen alleen plaatsvinden in hotels van Best Western Hotels & Resorts in België en Nederland.

Waarom registreert Best Western niet automatisch alle bestaande Best Western Rewards-leden voor de seizoen promoties?

Door leden te vragen om zich te registreren voor promoties worden zij betrokken bij ons Best Western Rewards programma en bij ons merk, en zorgen zij ervoor dat zij Best Western meenemen in hun reisoverwegingen. Het helpt ons ook om de effectiviteit van onze promoties te meten, zodat we ervoor zorgen dat we ook in de toekomst enkele van de beste aanbiedingen op de markt kunnen blijven promoten. Wij willen dat u een keuze heeft.

Kan de vervaldatum op de Cadeaukaart worden verlengd?

Nee. Er worden geen verlengingen gegeven op deze promotionele Cadeaukaarten.

** Leden ontvangen een Travel Card met een waarde van USD die gelijk staat aan een tegoed van minimaal 15 EUR op hun volgende verblijf wanneer zij de promotionele Travel Cards gebruiken om hun volgende verblijf te betalen. De wisselkoers volgens het Travel Card systeem dat op dat moment van kracht is, is van toepassing en dit bedrag met een minimale waarde van 15 EUR zal worden gecrediteerd op de totale rekening.


Algemene Voorwaarden - Zomerpromotie 2021

Best Western Rewards® 2021 Zomerpromotie   

Voorwaarden en bepalingen  

Best Western Rewards leden† ("Lid (leden)") die (a) zich registreren voor de promotie (hetzij op bestwestern.com/summerpromotion, bestwestern.nl/zomerpromotie, bestwestern.be/zomerpromotie of zoals anderszins toegestaan (bijv, (b) één (1) in aanmerking komende overnachting * voltooien, maximaal vijf (5) overnachtingen, tussen 17 mei 2021 en 6 september 2021 ("Promotieperiode") in een hotel van Best Western Hotels & Resorts ("BWH&R”) in België of Nederland, en (c) een geldig e-mailadres hebben dat vermeld staat in het accountprofiel van het Lid op het moment van registratie voor de promotie, zal één (1) promotionele Best Western Travel Card® van USD** ("Travel Card") verdienen voor elk in aanmerking komende overnachting. Er is een limiet van vijf (5) USD of een totaal van 0 USD aan Travel Cards per Lid tijdens de promotie. Leden ontvangen een Travel Card met een waarde van USD die gelijk staat aan een tegoed van minimaal 15 EUR op hun volgende verblijf wanneer zij de promotionele Travel Cards gebruiken om hun volgende verblijf te betalen. De wisselkoers volgens het Travel Card systeem dat op dat moment van kracht is, is van toepassing en dit bedrag met een minimale waarde van 15 EUR zal worden gecrediteerd op de totale rekening. Travel Cards kunnen worden gebruikt in alle hotels van Best Western Hotels & Resorts  in België en Nederland en vervallen op 30 november 2021.   

Promotie is onderhevig aan annulering of wijziging zonder voorafgaande kennisgeving. Promotie is niet overdraagbaar. Promotieregistratie en Best Western Rewards inschrijving/lidmaatschap vereist voorafgaand aan de in aanmerking komende overnachting toegepast op de promotie. Een in aanmerking komende overnachting die voorafgaand aan de registratie voor de promotie en de inschrijving/lidmaatschap van Best Western Rewards wordt voltooid, telt niet mee voor het voldoen aan de promotie-eisen. Best Western Rewards registratie kan worden voltooid door een bezoek te brengen aan bestwesternrewards.com, bestwestern.nl/rewards of bestwestern.be/rewards.  

De Travel Card(s) worden ongeveer 1-2 weken na de voltooiing van de in aanmerking komende overnachting ontvangen. De Travel Card(s) worden elektronisch verzonden naar het e-mailadres van het Lid (ongeacht of het Lid zich heeft uitgeschreven voor communicatie met BWH&R). De Travel Card(s) worden niet per post of op enige andere wijze verstuurd, anders dan naar het e-mailadres van het Lid zoals geregistreerd in het accountprofiel van het Lid. Travel Cards kunnen gebruikt worden in alle hotels van Best Western Hotels & Resorts in België en Nederland en vervallen op 30 november 2021. De vervaldatum wordt op de Travel Card vermeld. Verlenging, vervanging of inwisselen is niet mogelijk.  De Travel Card(s) kunnen niet gebruikt worden om te betalen voor de in aanmerking komende overnachting, tijdens de overnachting waarmee het Lid in aanmerking kwam om de Travel Card(s) te ontvangen in het kader van deze promotie. De Travel Card(s) kunnen worden gebruikt voor een volgend verblijf nadat de Travel Card(s) is/zijn ontvangen.  

Alle regels van het Best Western Rewards-programma zijn van toepassing. Ga naar bestwesternrewards.com voor de volledige programmavoorwaarden. Alle regels voor de Best Western Travel Card zijn van toepassing. Ga naar travelcard.bestwestern.com voor de volledige voorwaarden van de Best Western Travel Card.  Leden kunnen contact opnemen met de ledenservice op 0800 - 022 14 55 vanuit Nederland, 0800 - 16 776 vanuit België of bwr.service@bestwestern.com.  

† Alleen nieuwe en huidige Best Western Rewards leden, woonachtig in België of Nederland, komen in aanmerking voor deze promotie.  

*Een "in aanmerking komende overnachting" voor het doel van deze promotie wordt gedefinieerd als een nacht in een hotel van Best Western Hotel & Resorts in België of Nederland, tegen een tarief dat in aanmerking komt voor het verdienen van punten of airline/partner rewards, met uitzondering van een nacht geboekt via een online reisbureau, een nacht geboekt via een touroperator, of een nacht geboekt tegen een speciaal gereduceerd tarief (zie Best Western Rewards programma regels voor meer informatie over de criteria om in aanmerking te komen). In aanmerking komende overnachtingen kunnen opeenvolgend of afzonderlijk zijn en in hetzelfde hotel of in verschillende hotels van Best Western Hotels & Resorts. In aanmerking komende overnachtingen die plaatsvinden tijdens de Actieperiode moeten op of voor maandag 6 september 2021 voltooid zijn om mee te tellen voor de Actie. In aanmerking komende overnachtingen die plaatsvinden tijdens de Promotieperiode, maar waarvan de incheckdatum het begin van de Promotieperiode overlapt, tellen mee voor de Promotie.  

**Leden ontvangen een Travel Card in USD. Leden in België en Nederland ontvangen voor deze  USD Travel Card een minimum van 15 EUR korting op hun totale hotelrekening voor hun volgende verblijf wanneer zij de promotionele Travel Card gebruiken om hun verblijf te betalen. De wisselkoers volgens het Travel Card systeem dat op dat moment van kracht is, is van toepassing.  

Elk hotel met het Best Western® merk is onafhankelijk eigendom en wordt onafhankelijk geëxploiteerd. Best Western en de Best Western- merken zijn dienstmerken of geregistreerde dienstmerken van Best Western International, Inc. ©2021 Best Western International, Inc. Alle rechten voorbehouden.

  

Menu [NL]

 Nederlands
Menu